رویدادها آرشیو خبر ها
به فـروش بازیکن نیـاز داریم ; استعدادها را پـرورش می دهیـم

به فـروش بازیکن نیـاز داریم ; استعدادها را پـرورش می دهیـم

جوزپـه ماروتا مدیر تقل و انتقالات یوونتوس اعتقاد دارد که حالا یوونتوس نیاز دارد برای بدست آوردن پول و کم شدن ترافیک در خطوط مختلف بازیکنان را بفروشد .

" ما تیم خوبی را در اختیار داریم که در 2 فصل گذشته قهرمان شده است و خوب می دانیم که همین بازیکنان قادر به کسب سومیـن قهرمانی پیاپی هستند "

" رقابت در تمامی پست ها وجود دارد و هیچ جایی برای اضافه کردن بازیکن جدید در تیم نیست زیرا ضعفی دیده نمی شود. مطمئنا اگر ماتری و کوالیارلا با باشگاه جدیدی توافق کنند ما برای انتقال آن ها دست بکار خواهیم شد "

ماتری در میلان ؟

" او اکنون بازیکن تیم یوونتوس است اما همانطور که گفتم ما آماده بررسی پیشنهادهای رسیده برای بازیکنان خود هستیم "

" ضعف اصلی ما در خط حمله دیده می شد که حالا با جذب یورنته و تـوز و البته وجود سایر بازیکنان یکی از قدرتمندترین تیم ها خواهیم بود. به نظرم دیگر نگرانی برای خط آتش یووه وجود نخواهد داشت "

" در خط دفاع نیز اضافه شدن اوگبونا اتفاق مثبت دیگری برای ما خواهد بود. بازیکنی جوان و با استعداد که تیم های زیادی خواهان او بودند اما او یوونتوس را خواست "

" فکر می کنم هدف و استراتژی ما در خرید بازیکن مشخص باشد. ما به فکر پرورش بازیکنان جوانی مانند پوگبا و اوگبونا هستیم و البته به داشتن بازیکنان با تجربه ای مانند پیرلو و بوفون به خود افتخار می کنیم "

" یوونتوس در 3 جبهه خواهد جنگید و ما سعی داریم که در تمام تورنومنت ها خوب باشیم، واقعا ترافیک بازیکن در یوونتوس زیاد است و ما باید برای فروش عجـله و تلاش کنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: